Hoe kan ik een account aanmaken op de webshop?
U kunt een account aanvragen via deze pagina. Wij valideren daarna de door u ingevulde gegevens en maken vervolgens uw account aan en verstrekken uw gebruikersnaam per e-mail. Om veiligheidsredenen dient u de eerste keer dat u wilt inloggen uw wachtwoord te resetten.

Hoe reset ik het wachtwoord van mijn webshop account?
U kunt uw wachtwoord resetten via deze pagina. Houd uw gebruikersnaam bij de hand en volg de instructies op het scherm.

Wanneer wordt mijn order geleverd?
Onze transporteur levert van maandag t/m vrijdag. Bij uw bestelling in onze webshop heeft u de mogelijkheid om de leverdatum van uw voorkeur aan te geven. Wij doen ons uiterste best gehoor te geven aan uw voorkeur, de datum waarop uw levering definitief is ingepland laten wij u na verwerking van uw order per mail of telefonisch weten.

Hoe verloopt de betaling van mijn bestelling?
Zodra wij uw order hebben verwerkt, is deze definitief. Daarna ontvangt u van ons de factuur per mail. U betaalt dus niet rechtstreeks in de webshop.

Ik kan geen nieuw afleveradres invoeren bij het plaatsen van mijn bestelling, wat nu?
U kunt uw bestelling alleen laten afleveren op één van de adressen die bij ons bekend zijn, om fraude te voorkomen. Als u een nieuw afleveradres aan de bij ons bekende bedrijfsgegevens wilt laten toevoegen, neem dan contact met ons op via info@gepal.nl of  telefonisch op +31 (0) 78-62 93 900.

Heeft u andere vragen? Neem gerust contact met ons op.